torstai 11. lokakuuta 2012

Isänpäivälahja


Shhh... Tämä piti olla isänpäivälahja, mutta pakkohan niitä nyt oli kokeilla päälle. Ehkä nämä pitää kuitenkin paketoida ja laittaa vielä kuukaudeksi kaapiin syvyyksiin, jos vain isäntä suostuu ottamaan kerraston pois päältään! On meinaan ihan unelman pehmeää (kuten mainoksessakin luki)!

Kankaat (merinovillainterlockit) ovat siis Majapuulta. Paidan kaava on oma ja housut on tehty vanhojen kalsareiden pohjalta.

Voi tätä onnistumisen riemua, kun mieskin on niin innoissaan mun tekeleistä <3


P.S Näitä on luvassa lisää!!!!

-H

4 kommenttia:

  1. MIES :) Naiset sekoaa miesten kuvista. Omalle ukollekkin pitäisi tehdä, mutta en nyt näin aikaisessa ole ollut...Mukavan näköiset, eikä ainakaan näytä Veijoilta.

    VastaaPoista
  2. Ha ha...mua vähän huvittaa Poseeraava Isäntä, mutta iteltäki löytyy vastaavia :D Mulla on ollut etsinnässä mustavalkoinen raitakangas leggareihin. Miten tuntuman perusteella aattelisit, soveltuuko tuo merinovillainterlock lapselle leggings-materiaaliksi vai onko liian lörppää? Ois varmaan ihanan lämpöstä talveksi mekkojen kanssa pidettäväksi ja kätevän värinen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D niinpä. Ei oo ihan sitä, mitä on tottunut näkemään näissä ns. lastenvaateblogeissa. Mun mielestä toi sopii kyllä hyvin laggareiksi. Olen tekemässä itselle tosta raidallisesta leggarit (leikattuna jo), tai itseasiassa se on sitä merinovillajoustofroteeta, mutta kummasta vaan voi tehdä. Ei ole liian lörppää!

      Poista
  3. WOW! Hieno kerrasto! Eikä tartte palella.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!