torstai 10. tammikuuta 2013

The Pupu




Olen huojentunut! Nyt se on tässä!

Tämä takki kesti valmistua vaivaiset viisi kuukautta!
Aloitin siis tekemisen jo alkusyksystä, mutta jostain syystä se tökki ja se jäi odottamaan, odottamaan, odottamaan ja odottamaan...
Nyt oli korkein aika ottaa itseään niskasta kiinni ja tehdä se loppuun, sillä kohtahan saa tehdä jo kevättakkia ;)

Tämä takki on tehty 98 kaavalla , mutta lisäsin pikkiriikkisen pituutta helmaan ja laitoin hihansuihin extrapitkät resorit, jolloin käyttöikä on jonkin verran pidempi. Lopputulos kyllä miellyttää, vaikka ompeleminen tökki pahemman kerran.








Kankaan olen saanut vaihtareilta. Resorit on Majapuulta ja 
Sydän -puuvilla on Itävallasta tilattua. Rengas -vetoketju on Royal-tuotteelta.
Kaavana olen käyttänyt OB 4/09 olevaa takin kaavaa. 






Takana heijastin.



Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)


-H

13 kommenttia:

  1. Iiks, että on ihana! Noi puput on niin <3

    VastaaPoista
  2. Mä olen kyllä ihan rakastunut tähän takkiin. Ihana säväys tuo sydäntasku! Ja todella kivasti sopii tuo raitaresori tähän takkiin.

    VastaaPoista
  3. Ihana takki! Tota pupukangasta jos jostain saisi kohtuuhintaan niin takki siitä tulisi ehdottomasti!! :)

    VastaaPoista
  4. Oih! Enempään en nyt pysty... ihan sanattomaksi vetää...♥

    VastaaPoista
  5. Vakavan kangaskateuden oireita - onneksi meni oikeaan kotiin!

    VastaaPoista
  6. Ihana takki! Mä saan ahdistuskohtauksen joka kerta kun nään näitä pupukankaita miettiessäni mihin on joutunut mun omat vihreät kankaani..?

    VastaaPoista
  7. Kiitos paljon! Itsellä kävi vähän hassusti tämän takin kanssa. Olin halunnut kangasta pitkään kunnes lopulta sain vaihtarien myötä. Takkihan siitä piti saada, mutta teko kesti niin kauan, että se oikein enää miellytä silmää... kyllästyminen. Pöh. Nooh, pitää laittaa myyntiin ellei mieli muutu :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!