maanantai 13. toukokuuta 2013

To Myself





Eihän huiveja ole koskaan liikaa?
 Eihän?
Oli tai ei, mutta muutamia on tullut taas tehtyä lisää. 
Nämä ovat kuitenkin kaikki olleet jo käytössä eli ei ne ainakaan turhia ole ;)

Huivien lisäksi olen tehnyt pari paitaa itselleni. 
Pilkullinen on tehty valmispaidan pohjalta. 
Kangas on ohutta trikoota, joten juuri sopivaa kesään. 








Violettipaita on ollut jo tovin puolivalmiina, mutta kukallisen kankaan kotiuduttua sain innostuksen tehdä sen loppuun. Alla on painijaselkäinen toppi, jossa on edessä hieman rypystystä. 








Paidan pilkullinen trikoo EK:sta.
Paidan violetti trikoo Majapuulta.
Topin kukallinen trikoo Jätti-Rätistä.


Aurinkoista viikkoa kaikille! 


-H

15 kommenttia:

  1. Aivan ihania kyllä kaikki! Tosi kivat mallit nuissa paidoissa (:

    VastaaPoista
  2. Kauniita paitoja ja huiveja! Mä niin haluaisin olla huivityyppiä, mutta kun en osaa niitä käyttää.

    VastaaPoista
  3. Voi tuota pilkullista paitaa! Niin kauniin mallinen! Kauniita huiveja, joihin olet löytänyt herkut kankaat. Ja ihana on myös tuo toinenkin paita. Tosi kiva idea tuo selän aukko, josta tuo toinen paita ´kurkistaa´. Mutta pilkut ja mä <3 ... :) Onko tuossa siis vähän rypytetty kaula-aukko ja raglanhiha? Tosi ihanasti istuu sulle. :D

    VastaaPoista
  4. Kiitos. Pilkullisessa paidassa pääntie on kauttaaltaan rypytetty ja tosiaan raglanhihainen. Huivit on kyllä minulle heikko kohta, erittäin heikko. Mun mielestä joka asuun voisi olla mätsäävä huivi ;)

    VastaaPoista
  5. Ihania huiveja ja paitoja. Voi kunpa olisi joka asuun huivi ja vielä kun niitä osaisi myös vähän solmia.. siis minä en osaa..

    VastaaPoista
  6. Huivit... niitä ei todellakaan voi olla liikaa. :-) Ja pilkkupaita... Pahentaa mun pallopaita-kuumetta. Pariin otteeseen olen jättänyt pallokankaan vaatekauppaan. Melkein luulet et mun on tällä viikolla hieman shoppailtavaa!

    VastaaPoista
  7. Ihanat paidat ja huiveja ei ole koskaan liikaa ;)

    VastaaPoista
  8. Ihania paitoja ja herkullisia huiveja, hyvin valittuja kokonaisuuksia! :)

    VastaaPoista
  9. Hienoja juttuja taas, voi että sentään! =)

    VastaaPoista
  10. Ihania!
    Mä en osaa käyttää huiveja. pitäs varmaan opetella. on noi niin ihania :)
    onko ne mimmoiset mitoiltaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. (Tämä sinun kommentti oli mennyt jostain syystä roskapostiin enkä ole huomannut siksi.)
      Huivit on tehty täydeltä leveydeltä ja pituus vaihtelee näissä 60-100cm väliltä. Nää on tehty siis kaksinkerroin.

      Poista
  11. Kiitos. Nämä olleet jo kovassa käytössä :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!